www.OnSaleSupplements.com

matrix.62

membre approuvé
vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

ce n est pas cette personne qui vends du liv.52ds sur ebay , enfin avant car maintenant il n est plus sur ebay ...

sinon bienvenue a lui ..
 

Burattino

UNSTOPPABLE
membre approuvé
vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

Si, sa boutique ebay est toujours d'actu je crois mais bon maintenant il a un vrai site.

Il est rajouté à la liste ;)
 

OnSaleSupplements

membre approuvé
Re : www.OnSaleSupplements.com

Hi, thanks to everyone.
First of all i want to apologize for my language,
as i will speak English (my French is very poor), but i will try my best in the near future to learn.
Secondly i want to thank Peter and all Musclesenmetal community for letting us to join You, it is a big honor for us.
We mainly sell Pure Pharmaceutical grade products, most of them will have COA (certificate of analysis) attached and You will see it on a website.
We also sell some big brands at competitive prices.
We have 3 main sections :
Bulk Supplements - powders and capsules, no brand names, just pure products (best value).
Branded Supplements - big names like : BSN, Dymatize, Gaspari, Animal and so on...
On Sale Supplements - supplements on promotion.

Very soon we should add Supplements Studies section - You will find articles, studies and so on.

Our internet shop is open 24/7, emails are answered every working day, during office hours. 08:00-17:00,
sometimes even later.
Warehouse staff ships all orders every working day (Monday-Friday).
Estimated delivery time to any EU destination should take 4-7 working days.

We would like to give introduction 10 % discount code to all Musclesenmetal members , it is very easy to remember - musclesenmetal

All the best to everyone !
Regards,

David
 

Lefwan

Live and let live
membre approuvé
vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

Welcome, im glad to have you here guys, i've already done business with you, the transactions were just fine!
 

Phoenix

Propriétaire/Fondateur
Membre du Staff
administrateur
Re : www.OnSaleSupplements.com

Hi, thanks to everyone.
First of all i want to apologize for my language,
as i will speak English (my French is very poor), but i will try my best in the near future to learn.
Secondly i want to thank Peter and all Musclesenmetal community for letting us to join You, it is a big honor for us.
We mainly sell Pure Pharmaceutical grade products, most of them will have COA (certificate of analysis) attached and You will see it on a website.
We also sell some big brands at competitive prices.
We have 3 main sections :
Bulk Supplements - powders and capsules, no brand names, just pure products (best value).
Branded Supplements - big names like : BSN, Dymatize, Gaspari, Animal and so on...
On Sale Supplements - supplements on promotion.

Very soon we should add Supplements Studies section - You will find articles, studies and so on.

Our internet shop is open 24/7, emails are answered every working day, during office hours. 08:00-17:00,
sometimes even later.
Warehouse staff ships all orders every working day (Monday-Friday).
Estimated delivery time to any EU destination should take 4-7 working days.

We would like to give introduction 10 % discount code to all Musclesenmetal members , it is very easy to remember - musclesenmetal

All the best to everyone !
Regards,

David


I will translate this post for you David.

Traduction du post de David:

Bonjour et merci à tous.
J'aimerais premièrement m'excuser de ne communiquer que seulement en anglais (mon français n'est pas très bon), mais je ferai mon possible pour apprendre dans un avenir rapproché.
Deuxièmement j'aimerais remercier toute la communauté musclesenmetal pour nous laisser nous joindre à vous, c'est pour nous un grand honneur.
Nous vendons principalement des produits de qualité pharmaceutique et la plupart avec certificat d'analyse, que vous verrez d'ailleurs sur le site.
Nous vendons également quelques marques populaires à prix compétitif.

Nous avons 3 sections principales:
Bulk Supplements (Suppléments en gros) - poudres et capsules, sans nom, juste un produit pur (meilleure valeur).
Branded Supplements (Suppléments de marque) - les gros noms quoi : BSN, Dymatize, Gaspari, Animal et plus...
On Sale Supplements - suppléments en promo.

Bientôt nous allons ajouter une section suppléments de recherche - Vous trouverez articles, produits, etc.

Notre boutique internet est ouverte 24 heure sur 24, 7 jours sur 7, nous répondons aux emails chaque jours aux heures de bureau, soit 08:00-17:00, parfois même plus tard.
Le personnel d'entrepôt envoie les commandes tous les jours ouvrables du lundi au vendredi.
L'estimation du temps de livraison pour toute destination EU est environ 4-7 jours ouvrables.

Nous aimerions offir à tous les membres de musclesenmetal un code coupon rabais de 10% pour notre arrivée ici, il est très facile à retenir - musclesenmetal

Amicalement,
David
 

invisible 007

Fitness amateur
membre approuvé
vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

Bonjours david

Your site m interresse many, tres beautiful prices(prizes), j have a question shall be t he(it) possible in l future to pay with bank transfer!!!

Welcome still david
 

OnSaleSupplements

membre approuvé
Re : www.OnSaleSupplements.com

Bonjours david

Your site m interresse many, tres beautiful prices(prizes), j have a question shall be t he(it) possible in l future to pay with bank transfer!!!

Welcome still david

Bonjours,Invisible 007,

98% buyers pay by Paypal, we accept bank transfer as an option.

David
 
Dernière modification par un modérateur:

invisible 007

Fitness amateur
membre approuvé
vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

Bonjours,Invisible 007,

98% buyers pay by Paypal, we accept bank transfer as an option.

David

Thank you for your reponse david

I come of m registered on your site everything is OK, but there is a probleme when I am on my account and when I want metre my delivery address, he(it) gives that France!! But I am from Belgium!!! Belgians cannot commanded(ordered)!!

Thank you has you david for your reponses
 

Lysphen

is on his way
membre approuvé
vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

c'est abusé de mettre un mot sur deux en français, l'autre en anglais..........


utilises google trad !!!!!
 

Castle

hipocampus.me rep'
Rep
membre approuvé
vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

Un ou deux petits feeds sympas et je pense qu'on va faire affaire
 

OnSaleSupplements

membre approuvé
Re : www.OnSaleSupplements.com

Thank you for your reponse david

I come of m registered on your site everything is OK, but there is a probleme when I am on my account and when I want metre my delivery address, he(it) gives that France!! But I am from Belgium!!! Belgians cannot commanded(ordered)!!

Thank you has you david for your reponses

We have shipped our products to 80+ countries so far.
We ship Worldwide every day.
If You experience any problems, just let me know i will help, country and address you enter manually, so you can choose your country when check out.
If you send me a private message i will help you out, as we had no these kind of problems so far.
David
 

OnSaleSupplements

membre approuvé
Re : www.OnSaleSupplements.com

I would like to say Hi to everyone today and lets start the day with small giveaway !
We are giving Himalaya LIV52DS for FREE for first 5 members who will register with us on Facebook.

Do You need to buy anything ? - NO

All you need to do is - register with us on Facebook, you will find a link in our homepage and then send me an email (in musclesenmetal) with your full address.
I will post the names of lucky 5.
This is our small gift for a warm welcome.
Have a nice day and good luck.

David
 
Dernière modification par un modérateur:

kepou15

vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

Welcome bro !

It's OK, I'm registred with you on facebook

I just send to you a private mail here.

Thanks.
 

tilk

membrator de retour
VIP
membre approuvé
vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

:beer_smile:wwelcome
 

Gregorius

Apprenti chimiste Neuro 1A
VIP
membre approuvé
vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

Hi bro'
I placed an order on your site at the moment and I see that i have no history and i can' t see my order status.
 

OnSaleSupplements

membre approuvé
Re : www.OnSaleSupplements.com

Hi bro'
I placed an order on your site at the moment and I see that i have no history and i can' t see my order status.

Hi, Gregorius,
thanks for your order.
please check your email box . Your order will be sent today,estimated delivery time is 4- 7 working days. Any questions - just send me a private email.
:nice:

David
 

Castle

hipocampus.me rep'
Rep
membre approuvé
vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

Un grand merci à Onsale. pour son opération: j'ai reçu à midi une boite de liv52 DS ainsi que 2 éhcahntillons de prot', j'attends de recevoir ma commande chez Myprot' pour compléter ce qui me manque en passant commande.
 
Dernière modification par un modérateur:

OnSaleSupplements

membre approuvé
Re : www.OnSaleSupplements.com

Un grand merci à Onsale. pour son opération: j'ai reçu à midi une boite de liv52 DS ainsi que 2 écahntillonde prot', j'attends de recevoir ma commande chez Myprot' pour compléter ce qui me manque en passant commande.

Merci !

Our top sellers :

Liv52DS 10 bottles - 49.99€
BCAA 1000 grams (pharmaceutical grade) - 36.99€
BSN CellMas NT - 27.99€ below wholesale price !

dont forget all Musclesenmetal members have extra 10% discount !
discount code - musclesenmetal
 

CUTLER

Vice Mister Olympia
membre approuvé
vétéran
Re : www.OnSaleSupplements.com

La dernière fois j'ai commandé 10 boites de liv.52 DS,nickel pour le prix.
 
Retour
Haut